Subject: Reklaami paigaldus - maa-ala kitsendused/kaitsevööndi ala mõõdud
From: "Annika Annus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 17:57:02 +0300

Tere

Priidu Äripark OÜ soovib paigaldada oma kinnistule reklaamtahvlit,
katastritunnus 30501:001:0697. Kuna me peame kooskõlastuse tegema Kiili
vallaga, siis esitatavas avalduses on ära toodud, et vajalik on tee
omaniku kooskõlastus, kui reklaam paigaldatakse tee kaitsevööndi alale.
Kuidas oleks meil võimalik teada saada kaitsevööndi ala mõõdud?

Parimate soovidega,

Annika Annus
Juhiabi

   +372 5388 8701

   [email-masked] <mailto:[email-masked]>

    <http://www.eke.ee/> eke.ee

EKE AS • Liivalaia 14, 10118, Tallinn • +372 618 1950 • Linkedin
<https://ee.linkedin.com/company/eke-as>

KONFIDENTSIAALNE: Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume Teil sellest meile
viivitamatult teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva
e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle sisu muul
viisil kasutamine on rangelt keelatud.

CONFIDENTIAL: This email and any files transmitted with it are
confidential and intended solely for the use of the individual or entity
to whom they are addressed. If you have received this email in error,
please notify the system manager. This message contains confidential
information and is intended only for the individual named. If you are not
the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this
e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have
received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system.
If you are not the intended recipient you are notified that disclosing,
copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of
this information is strictly prohibited.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.